top of page
מאמרים נוספים

פילאטיס בשבילי


מסע. חיפוש אחר איזון. חקירה אינסופית של – "מי אני מה אני" פילאטיס זאת בדיקה אינסופית של מה אני מרגישה בגוף בכל רגע ורגע של תנועה. האם קיימת בי זרימה היום ממש כמו שהייתה בי אתמול? האם אותו תרגיל יכול להרגיש כל כך אחרת? האם אני ערה לשריר כף הרגל בזמן תנועת הידיים? האם אני מצליחה לייצר תנועה מלאה של המפרק או ממשיכה לנוע כמו שהתרגלתי? האם אני מצליחה להשתלט על הטבע שלי? האם אני ערה לנשימה שלי? האם אני מסוגלת לנוח, להרפות? האם אני מאפשרת לעצמי לא "להצליח" לבצע תנועה? האם אני נלחמת בעצמי?בבן זוגי? בילדים שלי? האם אני מסוגלת לקיים את ההארות שקיבלתי מהמורה? האם אני קשובה? לי? לאחרים? האם אני מקבלת שינויים? האם אני ביקורתית? האם אני מצליחה להתמסר לתהליך ולא תמיד להבין למה? האם אני משחררת את הכתפיים את הנשימה את המחשבה? – האם אני מקבלת את עצמי כמו שאני ובאותה נשימה מצליחה להשתנות ולהשתפר כל פעם קצת?.

והשאלות עולות ועולות .. ואת התשובות אני מחפשת בגוף. שם נחה הנשמה. מקום ללא תנועה בגוף הוא מקום שבו תקועה הנשמה, כואבת וחסומה מקום עם עודף תנועה בגוף הוא מקום שבו הנשמה לא מזהה את עצמה, חסרת בטחון, מפוזרת.. נדנדה.

והחיפוש נמשך והאיזון מגיע. לרגע ומיד נעלם. חמקמק. משאיר אותנו בתנועה כל הזמן. שומר על המפרקים שלנו נעים ועל מחשבה פתוחה, ואז באמת נעים, נעים בגוף, נעים בחיים

בהצלחה לכולנו


חיפוש לפי תגיות
No tags yet.
עקבו אחרי
  • Facebook Basic Square
bottom of page